Als u een klacht heeft

Klachtenprocedure HB & Partners BV

Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij kunnen proberen samen met u tot een oplossing te komen. Doormiddel van onze interne klachtenprocedure zullen wij in eerste instantie proberen tot een oplossing te komen.

Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht naar uw inzicht niet afdoende is behandeld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan:

Klachteninstituut Financiële dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon:
070 3338999
Internet: www.kifid.nl

Bent u van mening dat u niet afdoende bent geïnformeerd over onze dienstverlening en dat uw belang hierdoor is geschaad, dan kunt u eveneens bij het Kifid terecht

 

 

Contact

Adres:
Beethovenlaan 10
3533 ET Utrecht

Telefoonnummer:
tel:  030 – 60 57 800

Email:
info@hbpartners.nl

Kantoorbezoek alleen op afspraak.